wtorek, 24 lutego 2015

koncert Queen Krakow 21.02.2015



Koncert bardzo fajny
ale...
mam mieszane uczucia co do Lamberta
bylam na koncercie we Wrocławiu, 2,5 roku temu, i to byl szok, nie moglam sie przez pare dni po nim otrzasnac. Moze to dlatego, ze to byl pierwszy raz, moze dlatego ze pojechalismy troche "na pałę", nic nie wiedzac o Lambercie, nie wiedząc czego się spodziewac. Chyba był lepszy, bardziej energetyczny, Lambert w Krakowie za bardzo "gwiazdorzył", i nie zgadzam sie z twierdzeniami dziennikarzy, ze nie stara sie nasladowac Freddiego. Moim zdaniem nasladuje, za bardzo. Np załozyl sobie koronę, tak jak Freddie niegdys. No ludzie. Nie stara sie za bardzo nasladowac wokalu, bo i nie ma szans. Wokal Mercurego byl jedyny, i o wiele przyjemniejszy, ładniejsza barwa, i mysle ze ładniejsza emisja głosu. Adam ma swietny głos. Swietnie wypada w utworze "Who wants to live forever", ale całe szczęscie ze w "Bohemian rapsody" pozostawiaja Freddiemu do spiewania newralgiczna czesc :))
I szczerze mowiac Lambert zawazył na negatywnym odbiorze moim, bo Brian May i Taylorowie (ojciec i syn) to mistrzostwo swiata. Dla nich warto pojechac na koncert, i uslyszec i zobaczyc ich na zywo. I nie twierdze ze Queen sie skonczyl z odejsciem Freddiego. Dziekuje im za mozliwosc uslyszenia, uczestniczenia w tym wydarzeniu. Zwlaszcza ze Queenu tak naprawde zaczelam sluchac tuz przed smiercia Freddiego, kupilam album "Innuendo", wtedy jeszcze na kasecie:), zakochałam sie, a potem Freddie odszedł....I myslalam ze juz nigdy nie dane bedzie mi ich uslyszec live...

Co tu kryc, Adam zachowywal sie jak ciota, do tego stopnia ze zaczelam sie zastanawiac  na ile to jest kreacja sceniczna. Zero jakiejkolwiek meskosci. Wymalowana lala.
Nie mam nic przeciwko jego orientacji, jego sprawa, ale gwiazdorzyl w tym kierunku masakrycznie.
Freddie taki nie byl, nie zachowywal sie tak ostentacyjnie. Wiem ze tego typu postawy sa na topie, chetnie promowane przez tzw mass media, ale ludzie... ja chyba nie pasuje juz do tego swiata ;))


1 komentarz:

  1. Nominowałam Cię do LBA - http://wikamarta.blogspot.com/2015/06/lba.html

    OdpowiedzUsuń


Moja lista blogów

Archiwum bloga

O mnie

stat

statystyka